Monday, 15 April 2013

Workshop "Αναζήτησης Εργασίας" από το ΟΠΑ και την EqualSociety



Το Εργαστήριο Οργανωσιακής Συμπεριφοράς και Ηγεσίας (CROB-L) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και ο Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, EqualSociety – Κοινωνία Ίσων Ευκαιριών, ακολουθώντας τις ανάγκες της εποχής, διοργανώνουν από κοινού έναν πρότυπο κύκλο εργαστηρίων (workshops).Στόχος της δράσης είναι ο προσανατολισμός και η ενημέρωση των συμμετεχόντων καθώς στο πλαίσιο των συναντήσεων θα παρουσιαστούν όλα τα επίκαιρα θέματα που έχουν να κάνουν με την καλύτερη τοποθέτηση του υποψηφίου στη διαδικασία αναζήτησης εργασίας.

Θεματολογία & Πρόγραμμα

Το βιογραφικό, οι τρόποι αναζήτησης μιας θέσης απασχόλησης, η διαδικασία της συνέντευξης και οι τεχνικές δικτύωσης στην αγορά, είναι ορισμένες μόνο από τις θεματικές ενότητες που θα παρουσιαστούν. Στον δεδομένο κύκλο εργαστηρίων όμως αξίζει να υπογραμμιστεί πως ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί:
  • στην ανάπτυξη της ανθεκτικότητας, την ικανότητα δηλαδή αντιμετώπισης των εμποδίων που επιφέρει η διαδικασία αναζήτησης εργασίας
  • στην αναγνώριση και ανάπτυξη των δυνατών σημείων και ικανοτήτων του υποψηφίου και συγκεκριμένα των δεξιοτήτων που ζητούν οι εργοδότες
  • στην εστίαση σε θετικά ερεθίσματα / σκέψεις αντιστρέφοντας τα αρνητικά μοτίβα σκέψης που συχνά μας περιορίζουν
Αναλυτικά και προς ενημέρωση του συνόλου των ενδιαφερομένων το πρόγραμμα των σεμιναρίων παρουσιάζεται ως εξής:
  • Τετάρτη (3 ώρες): Γενικές συμβουλές κατά την αναζήτηση εργασίας, τεχνικές, στοχοθέτηση, σύνταξη βιογραφικού σημειώματος και συνοδευτικής επιστολής, κοινωνική δικτύωση.
  • Παρασκευή (3 ώρες): Αναγνώριση δεξιοτήτων και εμποδίων αναζήτησης εργασίας, επιτυχία στη συνέντευξη, αντιστροφή περιοριστικών μοτίβων σκέψης.
Τα workshops συνιστούν μέρος έρευνας που διεξάγεται από το Εργαστήριο Οργανωσιακής Συμπεριφοράς & Ηγεσίας. Προϋπόθεση για παρακολούθηση και συμμετοχή στην έρευνα του Εργαστηρίου είναι οι ενδιαφερόμενοι να αναζητούν ενεργά εργασία τους τελευταίους τρεις μήνες τουλάχιστον.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν αλλά η παρακολούθηση και των δύο (2) workshops είναι υποχρεωτική.

Βεβαίωση παρακολούθησης θα δοθεί σε όσους παραβρεθούν και στα δύο workshops.

Καθότι οι θέσεις είναι περιορισμένες, θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας. Εφόσον έχετε επιβεβαιώσει τη θέση σας και δεν μπορείτε να παρευρεθείτε και τις δυο ημέρες, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε, προκειμένου να παραχωρήσουμε τη θέση σας σε κάποιο άτομο από τη λίστα αναμονής.
Τα workshops θα πραγματοποιηθούν στο Κέντρο Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΚΕΚ/ΟΠΑ), διεύθυνση: Κεφαλληνίας 46, Αθήνα 11251, μεσημεριανές ώρες.
Για να δηλώσετε συμμετοχή επισκεφτείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο εδώ.

Wednesday, 10 April 2013

Ημερίδα "Το ΟΠΑ Ερευνά"

Ποιός είναι ο ορισμός της "εμπειρίας του καταναλωτή"; Τί επίπτωση έχει η οικονομική κρίση στα εισοδήματα των νοικοκυριών και στις συντάξεις; Πώς η Θεωρία Παιγνίων εφαρμόζεται στην πράξη στην καθημερινή "υπερ-δικτυωμένη" ζωή μας; Πώς μπορεί κανείς να εντοπίσει τα άτομα εκείνα που μπορούν να γίνουν φορείς αλλαγής σε μία εταιρεία, ομάδα, κοινότητα; Τί ρόλο παίζει το χρώμα στη Διαφήμιση; Ποια στατιστικά μοντέλα "κρύβονται" πίσω από τους βασικούς νόμους της σεισμολογίας; Πώς μπορεί να αυτοματοποιηθεί η ανάπτυξη μίας διαδικτυακής διαφημιστικής καμπάνιας; Ποιά είναι η εμπειρία του χρήστη ενός iPad;


Σε αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα θα απαντήσουν οι Υποψήφιοι Διδάκτορες, υπότροφοι του ερευνητικού προγράμματος ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΙΙ στην ημερίδα "Το ΟΠΑ Ερευνά", η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 23 Απριλίου 2013, στο κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου.
Η ημερίδα απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, υποψηφίους διδάκτορες και νέους ερευνητές, και σκοπός της είναι να γνωρίσει η Πανεπιστημιακή κοινότητα από κοντά την έρευνα που πραγματοποιείται στα πλαίσια του Προγράμματος.
Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει 4 παράλληλα sessions στα αντικείμενα: Διοίκηση, Πληροφορική, Οικονομικά και Στατιστική, κατά τη διάρκεια των οποίων οι υποψήφιοι διδάκτορες του ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΙΙ θα παρουσιάσουν με απλό τρόπο το περιεχόμενο και τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα της έρευνάς τους.
Στη συνέχεια, θα πραγματοποιηθεί διαδραστικό poster session στο φουαγιέ Αντωνιάδου ώστε όλοι οι παρευρισκόμενοι να έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους Διδάκτορες, ενώ η ημερίδα θα κλείσει με μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με θέμα «Η Έρευνα στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σαν μοχλός ανάπτυξης της Κοινωνίας».
Καθότι υπάρχει περιορισμός στη χωρητικότητα των αιθουσών, θα πρέπει να δηλώσετε συμμετοχή εδώ.
Για το αναλυτικό πρόγραμμα πατήστε εδώ.
Για οποιεσδήποτε απορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κα Πετρούλα Καραγιάννη στο 210 8203 116 ή στο karagiannip (at) aueb (dot) gr.
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής: http://irakleitos.aueb.gr/.

Monday, 18 February 2013

Σεμινάρια αναζήτησης εργασίας σε συνεργασία με το Loft2work

Empowering job candidates

Είναι γνωστό και κοινό θέμα συζήτησης πλέον, πως η περίοδος αυτή είναι ιδιαίτερα δύσκολη για όσους αναζητούν μια θέση εργασίας και πως ακόμα και η λεπτομέρεια μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Τα ερωτήματα, πολλά.. Είναι το βιογραφικό μου σημείωμα είναι σωστά συμπληρωμένο; Πως πρέπει να είναι ένα καλό cover letter; Πως θα ξεχωρίσω; Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media αποδοτικά για να με υποστηρίξουν στην προσπάθειά μου; Πως μπορεί να είναι η συνέντευξη; Τι θα πρέπει να προσέξω;

Για το λόγο αυτό και για να υποστηρίξουμε τους υποψήφιους που αναζητούν μια θέση εργασίας στη δύσκολη προσπάθειά τους, διοργανώνουμε σε συνεργασία με το Εργαστήριο Οργανωσιακής Συμπεριφοράς και Ηγεσίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ένα κύκλο τριών συνολικά σεμιναρίων, όπου θα απαντηθούν και θα συζητηθούν αυτά και άλλα πολλά θέματα.

Το πρόγραμμα των σεμιναρίων έχει ως εξής:
Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου, 18.30-20.30:
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος και cover letter, γενικές συμβουλές κατά την αναζήτηση εργασίας.
Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου, 18.30-20.30:
Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πως μπορούν να συμβάλλουν στη διαδικασία αναζήτησης της κατάλληλης θέσης εργασίας, πως μπορούν να αξιοποιηθούν με τον καλύτερο τρόπο.
Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου, 18.30-20.30:
Προσωπική συνέντευξη και άλλες διαδικασίες επιλογής που μπορεί να περάσει ο υποψήφιος.

Η συμμετοχή στα σεμινάρια είναι ΔΩΡΕΑΝ και καθότι οι θέσεις είναι περιορισμένες, θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Οι θέσεις για τον κύκλο σεμιναρίων έχουν κλείσει. Υπενθυμίζουμε πως η συμμετοχή και στα τρία (3) σεμινάρια είναι υποχρεωτική. Εφόσον έχετε επιβεβαιώσει τη θέση σας και δεν μπορείτε να παρευρεθείτε και τις τρεις ημέρες, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε, προκειμένου να παραχωρήσουμε τη θέση σας σε κάποιο άτομο από τη λίστα αναμονής.

Σχετικά με τους εισηγητές:
Ιωάννης Νικολάου
Ο κ. Ιωάννης Νικολάου είναι Εργασιακός / Οργανωσιακός Ψυχολόγος και Επίκουρος Καθηγητής Οργανωσιακής Συμπεριφοράς στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ). Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία στο τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Ανθρωπίνων Πόρων της PricewaterhouseCoopers και στην συνέχεια ως Προϊστάμενος Εκπαίδευσης στην Εγνατία Τράπεζα. Διδάσκει μαθήματα Οργανωσιακής Συμπεριφοράς/Ψυχολογίας και Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, για τα οποία έχει τιμηθεί με Αριστεία Διδασκαλίας, ενώ διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού και ενδοεπιχειρησιακών προγραμμάτων εκπαίδευσης στελεχών σε επιχειρήσεις.

Ναντίν Γεωργίου
Η Ναντίν Γεωργίου είναι Υποψήφια Διδάκτωρ Οργανωσιακής Συμπεριφοράς στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ). Το 2008 αποφοίτησε από το τμήμα Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών όπου στη συνέχεια εκπόνησε και τις μεταπτυχιακές της σπουδές (MSc) στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκει μαθήματα Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, ενώ τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στο χώρο της Προσέλκυσης και Επιλογής Προσωπικού και της Αναζήτησης Εργασίας.

Νάσος Γκούρας
O Νάσος Γκούρας έχει αποφοιτήσει απο το τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με διάκριση, ενώ έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στο ίδιο πανεπιστήμιο. Ολοκληρώνει τις διδακτορικές του σπουδές στην οργανωσιακή συμπεριφορά και οργανωσιακή αλλαγή σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εξειδικεύεται στην χορήγηση ψυχομετρικών τέστ, τις συνεντεύξεις επιλογής προσωπικού και την εκπαίδευση ενηλίκων σε θέματα οργανωσιακής αλλαγής, διοικησης και επιλογής προσωπικού. Είναι πιστοποιημένος σύμβουλος χορήγησης ψυχομετρικών τέστ της εταιρίας Hogan και του τέστ συναισθηματικής νοημοσύνης TEIQue ™.

Sunday, 18 March 2012

6ο Διεθνές Συνέδριο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού

Πραγματοποιείται και φέτος το Διεθνές Συνέδριο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού που διοργανώνει το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και την προεδρία της Καθηγήτριας Νάνσυς Παπαλεξανδρή.

Λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική συγκυρία έχουμε προσπαθήσει να διατηρήσουμε το κόστος συμμετοχής στο ελάχιστο δυνατό…
  • Γενικό κόστος συμμετοχής στο συνέδριο: 50€
  • Φοιτητές και Απόφοιτοι του μεταπτυχιακού στην Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών: 30€ 
  • Προπτυχιακοί φοιτητές: 30€
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Το συνέδριο θα διεξαχθεί στο Ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel Athens (Λεωφ. Αλεξάνδρας 10, Πεδίον του Άρεως, Αθήνα) την Πέμπτη 3 Μαΐου 2012.

Κύριοι ομιλητές του συνεδρίου θα είναι οι Prof. Arnold Bakker και Prof. David Guest.
  • O Arnold Bakker είναι Καθηγητής Οργανωσιακής Ψυχολογίας στο Erasmus University Rotterdam, The Netherlands και πρόεδρος του European Association of Work & Organizational Psychology (EAWOP). Είναι ειδικός σε θέματα εργασιακής δέσμευσης (Work Engagement) και επαγγελματικής εξουθένωσης (Βurnout) έχοντας γράψει σειρά επιστημονικών άρθρων και βιβλίων πάνω σε αυτά τα θέματα. Ο τίτλος της παρουσιασής του θα είναι: “Why Organizations should care about employee work engagement”. 
  • Ο David Guest είναι Καθηγητής Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων στο King’s College, London. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα κινούνται στον χώρο της οργανωσιακής απόδοσης, των εργασιακών σχέσεων, με έμφαση στον ρόλο του ψυχολογικού συμβολαίου αλλά και σε θέματα καριέρας/σταδιοδρομίας. Ο τίτλος της παρουσιασής του θα είναι: “HRM and Performance: Facing the Challenge of HR Implementation”

Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο, τους ομιλητές, το πρόγραμμα και την εγγραφή μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του συνεδρίου.

Wednesday, 7 March 2012

Journal of Change Management Special Issue-Call for Papers


Call for Papers

JOURNAL OF CHANGE MANAGEMENT

Special Issue: Effects of Employees’ Reactions on Group and Organizational Level Outcomes
Guest Editors:
Mel Fugate, Southern Methodist University
Maria Vakola, Athens University of Economics and Business


Mel Fugate and Maria Vakola would like to invite you to contribute a manuscript for a special issue of the Journal of Change Management. The focus of this special issue is on the effects of employees’ reactions on higher level outcomes.  While existing research on employees’ reactions is indeed valuable, it typically is quite narrowly focused on the implications for individual employees. We therefore strive to understand what implications employee reactions have beyond the individual employees, such as the implications for teams, departments, and larger organizations. The goal of this special issue is to advance our understanding of such issues and appeal to both conventional and broader audiences of change researchers. To this end, we invite theoretical and empirical papers from either quantitative or qualitative traditions. Among the questions we hope to answer:

1.      What are the costs and benefits of change recipients’ reactions to teams, departments, and larger organizations?
2.      How do employees’ reactions affect unit- or higher-level change outcomes (e.g., productivity and efficiency)?
3.      How do managers’ react to organizational change? And what effects to their reactions have on employees (subordinates) and the larger organization?


Submission Process
The deadline for invited manuscripts is September 15, 2012.  In accordance with the journal’s standards, the approximate length of the manuscripts would be between 6,000 to 8,500 words. Papers should be submitted as an email attachment to both guest editors (please see below for email addresses) with the subject heading ‘JCM Special Issue – Effects of Employees’ Reactions’. Submissions should follow the general guidelines of the Journal of Change Management (http://www.tandf.co.uk/journals/rjcm). Refereeing and the selection of papers will be conducted according to the journal’s normal procedures (double-blind review). Submitted papers should not have been previously published nor be currently under consideration for publication elsewhere.  The expected date of publication of the special issue is 2013.

For further information on the special issue or any suggestions or comments that might benefit this special issue, please contact the guest editors.



Guest Editors’ Contact Information

Mel Fugate, PhD
Associate Professor and Dunlevy Fellow
Management and Organizations Department
Cox School of Business at Southern Methodist University
6212 Bishop Blvd
Dallas, TX 75275-0333
Phone: 214-768-2296
Fax: 214-768-4099
Maria Vakola, PhD
Assistant Professor
Marketing and Management Department
Athens University of Economics and Business
76 Patision street
Athens, 104 34,
Greece
Phone: 003210 8203 177





Thursday, 23 February 2012

2η Ημερίδα Οργανωτικής Ψυχολογίας

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 4 Μαΐου 2012 (9.00 – 15.00), στο κτήριο ‘Κωστής Παλαμάς‘, στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών (Ακαδημίας 48 & Σίνα).

Βασικοί ομιλητές του συνεδρίου θα είναι οι Prof. Arnold Bakker, Erasmus University Rotterdam, The Netherlands και πρόεδρος του European Association of Work & Organizational Psychology (EAWOP) και η Prof. Evangelia Demerouti, απόφοιτη του Παν/μίου Κρήτης (Τμήμα Ψυχολογίας) και Καθηγήτρια στο Eindhoven University of Technology.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα, τους ομιλητές και την εγγραφή μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του συνεδρίου: http://greekworkpsychology2012.wordpress.com/

Wednesday, 1 February 2012

PhD positions in I/O Psychology open in Zurich

Two PhD positions open in Zurich

01.02.2012

By the 1st of March 2012 (or by arrangement) the Division Public and Organizational Health of the Institute of Social and Preventive Medicine, (University of Zurich) and the Center for Organizational and Occupational Sciences (ETH Zurich) is offering a

PhD position
Health@Work (3 years)

The PhD project „Effectiveness study of individual and organizational stress management interventions at work“ supported by the Swiss National Science Foundation (SNF) is based on a large-scale, longitudinal organizational intervention study, which has been finished by the end of last year. Besides the paper-based dissertation, the PhD candidate will be part of the PhD program Health@Work, supported by the SNF, offering various courses in the field.

Tasks:

  • Support of the conceptualization, implementation and analysis of ongoing projects
  • Data collection, analysis and interpretation
  • Literature search
  • Writing scientific publications, conference contributions
  • Support of the development and conduction of teaching courses

Requirements:

  • Masters degree in social sciences, preferred (Work & Organizational-, Applied-Health) Psychology or Economics
  • Pronounced interest and ideally basic knowledge in the field of work and health
  • Experiences in planning and implementing empirical research (and publishing)
  • Knowledge of quantitative research methods, especially of longitudinal data analysis
  • Proficient English language skills
  • Team spirit
  • Initiative, independence, flexibility

We offer:

  • Broad insight in an applied research field
  • Integration in an engaged, interdisciplinary research team

We are looking forward to your application.

Please send your application to PD Dr.med. DrPH Georg Bauer, dfuellemann@ethz.ch until the
19th of february 2012.

Further information:
Désirée Füllemann (dfuellemann@ethz.ch / +41-44-6344603)

Or our website: www.poh.ethz.ch

Download PDF


By the 1st of March (or by arrangement) the Chair Psychology of Work (Prof. Dr. Theo Wehner, ETH Zurich) and the Division Public and Organizational Health (PD Dr. Georg Bauer, University/ETH Zurich) are offering a

PhD Position

The central aim of the project „Volunteering as a psychosocial resource concerning work-life balance and health“ supported by the Swiss National Science Foundation is to investigate whether and how volunteering is associated with the balance between different life domains as well as with health and well-being in general.

Your responsibilities within this project will include the preparation and development of the measuring tool, the recruitment of the participants, the data gathering and analyses, and the dissemination of the findings (conferences contributions, scientific articles). Besides you will be actively involved in a research group which investigates work, society, health, and organizational change. Moreover, you will have the opportunity to participate in the PhD program Health@Work which is supported by the Swiss National Science Foundation.

Requirements:

  • Masters degree in social sciences (preferred: Psychology or Sociology)
  • Pronounced interest and ideally basic knowledge in the field of work, society and health
  • Experiences in planning and implementing empirical research (and publishing)
  • Knowledge of quantitative research methods
  • Proficient English language skills
  • Team spirit
  • Initiative, independence, flexibility

We offer:

  • Challenging tasks rich in variety
  • Broad insight in an applied research field
  • Integration in an engaged, interdisciplinary research team

We are looking forward to your application.

Please address your application at PD Dr. Oliver Hämmig, ohaemmig@ethz.ch until the 19th
of February 2011
.

Further information:
Dr. Rebecca Brauchli +41-44-6344972 (rbrauchli@ethz.ch)

Or visit our websites:
www.volunteering.ethz.ch, www.poh.ethz.ch, and www.pda.ethz.ch

Download PDF